God og effektiv support

Ettersom SenseHub er nettbasert, er det enkelt for oss å gi deg den hjelpa du trenger. Vi kan logge oss inn i ditt system og rette eventuelle feil, uten at det medfører noe arbeid for deg. Slik får du god support akkurat når du trenger det.

Kontaktinfo

Telefon kundesenter: (+ 47) 62 49 77 00
E-post: monitoring@osid.no

Nysgjerrig på SenseHub?

Bruker du ikke aktivitetsmåling, men ønsker å vite mer om hva SenseHub kan tilføre deg og din drift? Kontakt Geno, så får du god hjelp av det dyktige salgsteamet deres.

Heatime-bruker?

Her finner du nyttig support-stoff om Heatime, blant annet svar på ofte stilte spørsmål.

Bruksanvisninger og verktøyfil

Her har vi samla alt av relevant supportmateriell for SenseHub. Du kan lese og laste ned forskjellige bruksanvisninger, som installasjonsguide og oppstartsguide, og laste ned verktøyfil for installering av SenseHub.

Bruksanvisninger og verktøyfil

Er det noe du savner? Kontakt OS IDs support-team!

Forbedringer i siste versjon av SenseHub-programvare

Med jevne mellomrom forbedres SenseHub-systemets software. Dette gjøres automatisk, uten at du trenger å foreta deg noe.

Her får du oversikt over endringene i den nyeste versjonen, SenseHub 4.3, lansert juli 2020.

Bli med i SenseHub-forum på Facebook

Når du har kjøpt SenseHub, anbefaler vi deg å bli med i SenseHub-forum, ei Facebook-gruppe for norske SenseHub-brukere.

Her kan du spørre andre om ting du lurer på, dele nyttige råd og tips og ellers ytre det du har på hjertet om SenseHub.

Dette er ei privat, men synlig gruppe. Det vil si at bare medlemmer kan se hvem som er med i gruppa, og hva de publiserer. Alle medlemmer kan publisere innlegg.

Finn forumet på Facebook og be om å bli medlem!

Ofte stilte spørsmål om SenseHub

Her finner du svar på mye av det som mange lurer på om SenseHub.

I flere av svarene lenker vi også videre til mer utdypende stoff om det aktuelle temaet.