Lammingsdatoen du har oppgitt styrer utsending av merkene

Er det en stund siden du bestilte merker til vårens lam, og du har ennå ikke fått ordrebekreftelser eller merker? Ingen grunn til uro!

Da du bestilte øremerker til vårens lam, oppga du en lammingsdato. Produksjonen vår og utsendinga av merkene styres etter denne datoen. Du kan være trygg på at du får levert merkene dine før datoen du har oppgitt.

Bestillingsbekreftelse og ordrebekreftelse

Da du bestilte, fikk du umiddelbart en bestillingsbekreftelse. Selve ordrebekreftelsen, der leveringsdato står oppført, får du ikke før ordren din er satt i produksjon.

Svært mange bestiller merker i november, desember og januar, men det betyr altså ikke at merkene dine blir produsert med en gang. Produksjonsdato avhenger som sagt av lammingsdatoen. Det kan derfor gå en god stund fra du bestiller til du får selve ordrebekreftelsen – og når du får den, betyr det at produksjonen av nettopp din ordre er i gang.

Ny lammingsdato? Gi oss beskjed!

Finner du ut at lammingsdatoen din ikke er den du oppga ved bestilling, er det viktig at du kontakter oss så fort som mulig, slik at vi får lagt inn riktig dato. Hvis ikke, kan vi risikere at du merkene dine til feil tid.

Trenger du flere merker enn du trodde?

Hvis du etter fostertelling finner ut at du trenger flere merker, kan du bare legge inn ei ny bestilling i nettbutikken og hake av for «Gjelder etterbestilling». Til og med 30. juni får du samme rabatt ved etterbestilling som ved hovedbestilling.

Foto: Oppgi "Gjelder etterbestilling"