Ledig stilling: Kundebehandler

Du er nøyaktig, men effektiv og trives godt med et høyt tempo. Hos oss blir du en del av et dyktig og trivelig team som yter kundeservice i toppklassen.

OS ID er en internasjonalt ledende utvikler og produsent av øremerker for husdyr. Vi tilbyr også systemer for aktivitetsmåling og løsninger for innhenting av vevsprøver.

Hovedanlegget vårt ligger i Os i Nord-Østerdalen, og vi har i tillegg to mindre salgs- og produksjonsenheter i Sverige og Danmark, og en salgsenhet i Finland. På Os er vi 45 medarbeidere; i Norden til sammen 66. Det norske kundesenteret vårt har i dag 7 medarbeidere.

Vi er en del av MSD Animal Health Intelligence, verdens ledende selskap innen dyrehelse og merking og aktivitetsmåling av dyr. Hos oss får du flinke og trivelige kollegaer som ønsker å bidra til smart, lønnsom og bærekraftig produksjon av verdens viktigste vare – maten vi spiser.

Om stillinga

Kundesenteret er vårt ansikt og vår stemme utad, og den jobben kundesenteret gjør, bidrar i stor grad til det gode omdømmet vi har blant kundene våre.

Storparten av kundene bestiller det de trenger i nettbutikken vår. Din jobb vil hovedsakelig være å kontrollere at ordrene er i overensstemmelse med regelverket for øremerking. Dette innebærer også en del kundekontakt, både på telefon og digitalt.

Etter hvert som du blir varmere i trøya hos oss, skal du ikke se bort fra at arbeidsoppgavene blir flere.

Om deg

Den du er, det du kan og det du kan bidra med hos oss, er viktigere enn utdanninga og erfaringa di. Erfaring fra kundeservice er likevel en fordel.

Du …

  • er ryddig og klarer å balansere nøyaktighet og effektivitet
  • liker høyt tempo, får ting gjort og bevarer roen og konsentrasjonen sjøl om det kan koke rundt deg i blant
  • motiveres av å arbeide mot de måla som er satt for deg og teamet ditt
  • arbeider godt på egen hånd, men er samtidig en lagspiller som trives sammen med andre
  • er nysgjerrig og har evne til å sette deg inn i nye ting fort
  • er vant med å jobbe på pc og ser lyst på å lære deg å ta i bruk nye IT-verktøy
  • snakker og skriver godt norsk

Vi tilbyr

  • 100 % engasjement, så snart som mulig og fram til sommeren 2022, med mulighet for forlengelse
  • En interessant jobb på et kundesenter som yter kundeservice i toppklassen
  • Et dyktig team og engasjerte kolleger som vil at du skal trives på en arbeidsplass der vi løfter i flokk
  • Gode muligheter for deg med evne og vilje
  • Lønn etter avtale
  • Pensjonsordning

Tove om jobben sin på kundesenteret

Her forteller kundebehandler Tove Hummelvoll om hvorfor hun trives så godt i jobben på kundesenteret vårt.

Søknadsfrist: Søndag 5. september

Send søknad og CV til Ståle Berre (Salgssjef for ID i Norge), stale.berre@merck.com | Tlf. 93 80 23 82. Har du spørsmål om stillinga? Kontakt Ståle.

Foto: Tove Hummelvoll, kundesenter