OS ID / MSD Animal Health er en internasjonalt ledende utvikler og produsent av øremerker for husdyr, og vi tilbyr også systemer for aktivitetsmåling og løsninger for innhenting av vevsprøver. Slik sikrer vi husdyrs identitet og sporbarhet og leverer verdifulle data om helse, velferd og produktivitet. Helt siden 1936 har vi vært en solid samarbeidspartner for aktørene i verdikjeden for matproduksjon – fra husdyreierne til myndighetene og de små og store organisasjonene.
Samtidig er vi en del av MSD Animal Health, et globalt selskap innen dyrehelse. Det betyr at med en jobb hos oss ligger mange veier åpne for deg, og vi kan love deg en arbeidsplass der endring og utvikling er en del av hverdagen.
I vår enhet i MSD Animal Health Norden, Technology Solutions, jobber rundt 70 dyktige og dedikerte mennesker med produkt- og teknologiutvikling, produksjon, salg, support og distribusjon av identifikasjon og aktivitetsmåling. Rundt 45 av oss jobber på Os i Nord-Østerdalen, der vi også produserer øremerkene våre. 12 jobber i enheten vår i Danmark, 8 i Sverige og 3 i Finland. Noen har lang erfaring, andre bringer med seg ny kompetanse, og flere av oss er husdyreiere. Til sammen gir dette oss enestående kompetanse innen løsninger for smart husdyrhold.
Om engasjementet
Kundesenteret er vårt ansikt og vår stemme utad, og den jobben kundesenteret gjør, bidrar i stor grad til det gode omdømmet vi har blant kundene våre. Storparten av kundene bestiller det de trenger i nettbutikken vår, og din jobb vil hovedsakelig være å kvalitetsikre, følge opp kunder og hjelpe kunden der det er behov. Etter som du blir varmere i trøya hos oss, skal du ikke se bort fra at arbeidsoppgavene blir flere.
Sentrale oppgaver:
- Gi norske bønder den beste kundeopplevelsen i det norske landbruket
- Yte service og support til norske bønder før, under og etter salg
- Behandle og kvalitetssikre bestillinger
- Kundeoppfølging og rådgivning på telefon og digitalt
Om deg
Kanskje er dette din mulighet til å komme deg inn i arbeidsmarkedet i Røros- og Nord-Østerdalsregionen? Uansett: Den du er, det du kan og det du kan utvikle deg til å bli, er viktigere enn den formelle utdanninga di. Det er likevel en fordel om du er vant til kundekontakt og -oppfølging. Kanskje er du også over snittet interessert i landbruk, og har muligens erfaring fra gårdsarbeid? Du behersker vanlige IT-verktøy godt og er komfortabel med engelsk og norsk, både muntlig og skriftlig.
Vi ser etter deg som har vilje til å strekke deg, og evne til å gjøre ting litt annerledes i morgen enn du gjorde i går. Du ser heller ikke mørkt på å bevege deg utenfor komfortsonen av og til. Du klarer å balansere nøyaktighet og effektivitet, har evne og vilje til å løse problemer når de oppstår, og du liker å få til ting sammen med andre.
Vi tilbyr
- 100 % engasjement fram til sommeren 2024, med mulighet for forlengelse
- En interessant jobb på et kundesenter som leverer kundetilfredshet i toppklassen
- En unik mulighet til å jobbe i en agroteknikkbedrift som er og vil være blant de beste i verden på sitt fagområde
- Et dyktig team og engasjerte kolleger som vil at du skal trives på en arbeidsplass der vi løfter i flokk
- Gode muligheter for deg med evne og vilje
- Lønn etter avtale
- Pensjonsordning
Her får du vite mer om hva vi kan tilby, og hvordan det er å jobbe hos oss.
Søknadsfrist: Søndag 23. april
Send søknad og CV til Ståle Berre (Commercial Manager Norway), stale.berre@merck.com | Tlf. 93 80 23 82. Har du spørsmål om stillinga? Kontakt Ståle.